Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, în pragul Crăciunului

În timp ce Guvernul promovează austeritatea la nivel național, în pragul Crăciunului, Consiliul Județean Timiș a cumpărat, prin atribuire directă, agende și pixuri de 35.000 de lei (7000 de euro). Firma câștigătoare are legături cu publicația locală Ziua de Vest.

Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, în pragul Crăciunului
Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, de Crăciun

Vedere de ansamblu: În urmă cu nici două luni, invocând austeritatea dictată de Guvernul de la București, președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica, anunța că anul acesta instituția nu va mai organiza Parcul Crăciunului de la Muzeul Satului Bănățean. În realitate, o replică pe mulți bani a Târgului de Crăciun din centrul Timișoarei.

Cu toate acestea, CJ Timiș a continuat achizițiile dubioase pe mulți bani.

În detaliu: Pe 22 decembrie, instituția a anunțat că a atribuit, prin cumpărare directă, firmei Logos Consulting un contract de 35.000 de lei pentru furnizarea de „agende, blocnotesuri și pixuri personalizate”. Acestea ar fi necesare pentru un proiect trasnfrontalier prin care au fost conectate servicii de sănătate între Spitalul Județean din Timișoara și Clinica de pediatrie din Szeged (Ungaria).

Cum negocierile pentru atribuirea acestui contract s-au desfășurat offline, CJ Timiș nu a dat detalii despre câte agende și pixuri a comandat de la Logos Consulting. Însă, online, cele mai scumpe agende personalizate, învelite în piele naturală, costă în jur de 300 de lei. Ceea ce înseamnă că de acești bani CJ Timiș poate achiziționa peste 110 agende de lux. Însă acesta este prețul „la bucată”, în cazul unor comenzi mai mari fiind de așteptat ca el să scadă semnificativ. 

Firma câștigătoare este deținută de Lia Lucia Epure. Aceasta e și patroana ziarului local Ziua de Vest. De altfel, sediul Logos Consulting este la acceași adresă ca redacția Ziua de Vest.

Anul trecut, Logos Consulting, care se prezintă ca fiind o agenție de publicitate, a înregistrat un profit de 134.000 de lei. Printre clienții publici ai firmei, prezentați chiar pe pagina de internet a acesteia, se numără mai multe instituții de stat, printre care Aeroportul Internațional Timișoara, Consiliul Județean Caraș-Severin, Consiliul Județean Timiș, Primăria Timișoara sau Primăria Lugoj.  

SMTT
Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, în pragul Crăciunului
Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, în pragul Crăciunului
Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, în pragul Crăciunului
Agende și pixuri de 35.000 de lei cumpărate de Consiliul Județean Timiș, în pragul Crăciunului
Brantner
Cumpără-ne o cafea