Timișoara participă în premieră la Târgul de Turism de la Budapesta

Între 20 și 23 februarie, Timișoara participă pentru prima dată la Hungexpo – cel mai mare eveniment de profil din Ungaria – pentru a-și prezenta atuurile turistice și culturale publicului maghiar. Alături de Ținutul Secuiesc, orașul de pe Bega este singurul reprezentant din România la această ediție.

Timișoara participă în premieră la Târgul de Turism de la Budapesta
Timișoara participă în premieră la Târgul de Turism de la Budapesta

De ce contează:

  • Fără granițe: Intrarea în Schengen facilitează accesul turiștilor din Ungaria către Timișoara, oferind posibilitatea unei călătorii mai simple și rapide.
  • Strategie de limbă și cultură: Standul Timișoarei oferă materiale de promovare în limba maghiară și este deservit de doi ghizi maghiari, replicând modelul de succes din Viena, unde s-au folosit vorbitori de germană și engleză.
  • Parteneriate culturale: Vizitatorii pot participa la o tombolă specială organizată împreună cu Festivalul JazzX, având șansa de a câștiga un sejur de trei zile în Timișoara.

Situația actuală:

  • Timișoara se promovează la Hungexpo prin Organizația de Management al Destinației Visit Timișoara, alături de parteneri culturali.
  • „Pe lângă Ținutul Secuiesc, suntem singurii reprezentanți din România la acest târg. Este o oportunitate importantă, mai ales acum că am intrat în Schengen, ceea ce face ca pentru turiștii din Ungaria să fie mult mai simplu și rapid să ajungă la Timișoara”, a declarat directoarea OMD, Laura Boldovici.
  • Materialele de promovare și prezența ghizilor vorbitori de maghiară, Dan Codre și Roberta Rosa, au fost concepute pentru a oferi o experiență autentică vizitatorilor.

Planuri de viitor:

  • După participarea la Viena în ianuarie și Budapesta în februarie, Timișoara va fi prezentă și la Târgul de Turism de la Berlin (4-6 martie 2025), unul dintre cele mai mari evenimente de profil din lume.
  • „Avem deja Serbia ca țară de origine a majorității turiștilor în Timișoara și geografia ne obligă să vizăm publicul din Ungaria cu cel puțin la fel de multe resurse”, adaugă Boldovici.
  • OMD Timișoara va continua să consolideze legăturile culturale și să-și extindă eforturile de promovare în regiune, cu un accent deosebit pe publicul maghiar.
SMTT
Cumpără-ne o cafea